Ubisoft åbner servicecenter i Newcastle


ubisoft logo

Via en pressemeddelelse har Ubisoft offentliggjort, at de er på vej med et Consumer Relationship Centre, eller på dansk et nyt servicecenter i Newcastle, England.

De ansatte i servicecenteret vil sidde klar til at besvare henvendelser via telefon, e-mails, forum og andre platforme. Servicecenteret skal tage mod henvendelser fra spillere i Europa, Mellemøsten og i Asien, og vil kunne besvare henvendelser på elleve forskellige sprog. Centeret vil have åbent alle ugens syv dage, hvilket naturligvis kræver en større gruppe ansatte, på nuværende tidspunkt er der da også ansat knap 75 personer, men Ubisoft regner med at de vil have mere end 100 ansatte i centeret inden udgangen af 2015, målet er at centeret skal ansætte mere end 200 personer inden for en kort årrække.

I forvejen har Ubisoft allerede et forretningskontor i Guildford, i 2013 købte de Future of Games London studiet i London. Sidst, men ikke mindst, så Ubisoft i forvejen deres Reflections studie i Newcastle. I alt har Ubisoft omkring 400 ansatte i England, et tal der nu vil stige betragteligt i form af det nye servicekontor, som vil få flere hundrede ansatte over de næste år.

Der er ikke nogen meddelelse om hvilke sprog centeret vil kunne besvare meddelelser på, men det virker tvivlsomt, om dansk vil være et af de elleve sprog.

Bookmark permalink.

Smid endelig en kommentar